logo UNIFORM
ozdobná linka UNIFORM
vydavatelství inzertních periodik
navštívených stránek: 30117381 | 2018
Katalog firem Uniform - reklamní banner

Červená barva Vánoc slaví pořád úspěch

Červená barva Vánoc slaví pořád úspěchČervená barva Vánoc slaví pořád úspěch

 

To může potvrdit i český výrobce vánočních dekorací, firma GLASSOR, která se i letos účastnila největšího světového veletrhu Christmasworld ve Frankfurtu nad Mohanem, a kde se svými kolekcemi sklidila velký úspěch. Ústřední barvou kolekce „Navždy“ je právě červená. Ta byla také vybrána jako hlavní kolekce k prezentaci vánočních inspirací na velkolepé výstavní show holandského designérského studia 2Dezign. Letošní exhibice nesla název „The Loft“ a jejím cílem bylo poukázat na tradiční, ale stále moderní červenou barvu Vánoc.

 

 

 

„Letošní veletrh byl pro nás velmi výjimečný a úspěšný. To, že se fenomenální duo holandských designérů rozhodlo použít naše dekorace v takové míře, jsme skutečně nečekali. Tato show je extravagantní a snaží se prezentovat tradiční ozdoby v moderním pojetí, v kombinacích, které by normálního člověka nenapadlo udělat. Je tak inspirací jak pro koncové zákazníky, tak pro designery nebo samotné prodejce,“ doplňuje Kateřina Tichá, majitelka firmy GLASSOR. Úspěch firmy potvrzuje i fakt, že byla v celosvětové studii společnosti Wise Guy Reports věnující se vývoji trhu s vánočními ozdobami zařazena mezi klíčové globální společnosti zaměřené na vánoční dekorace.

 

 

 

Červená, sněhově bílá a zlatá je oblíbená (na)vždy

 

 

Kolekce Navždy je inspirovaná tradičními barvami Vánoc, kombinuje červenou, zlatou a sněhově bílou. Zdobení tzv. „mrazolakem“ vytváří dojem, jako by se ozdoby ošlehl skutečný mráz. Kolekce obsahuje širokou škálu tvarů, které efektně ozdobí nejen vánoční stromek, ale i interiér.  Kolekce je ručně vyráběná, tradiční foukanou metodou. Každá ozdoba je vyfouknutá a malovaná jednotlivě, čímž je zajištěna její jedinečnost a vysoká kvalita.

 

 

 

 

 

„Mohu potvrdit, že o ručně vyráběné skleněné ozdoby neroste díky jeho tradici zájem pouze v Česku. Je to celosvětový trend. Potvrzuje to například i náš prodej na francouzském, německém nebo americkém trhu, kde jsme díky velkému zájmu zřídili i zahraniční sklady pro rychlejší distribuci“, dodává Kateřina Tichá, majitelka firmy GLASSOR.  

 

 

Výstavní show je v rámci veletrhu každoročně tematicky zpracována a udává trendy nadcházející vánoční sezóně. Firmě GLASSOR se zde s kolekcí „Navždy“ podařilo úspěšně zabodovat. Poskytla na ní největší množství dekorací ze všech vystavujících firem.

 

 

 

 

 

O firmě GLASSOR:

GLASSOR s.r.o. je česká rodinná společnost, specializující se na design, výrobu, prodej a export skleněných ozdob a dekorací. Firma byla založena v roce 2002 a svojí výrobou navazuje na tradici českého sklářství sahající až do 13. století. Všechny ozdoby i dekorace jsou vyráběny ručně, vyfouknuty tradiční technikou a pečlivě ručně malovány a zdobeny. Právě tento proces zajišťuje produktům firmy GLASSOR s.r.o. jedinečnost a prémiovou kvalitu. Designéři firmy GLASSOR každý rok vytváří nové kolekce, které vychází z tradičních prvků i moderních trendů v oblasti design. Své výrobky pravidelně vystavuje na světových výstavách designu, jako jsou Christmasworld ve Frankfurtu nad Mohanem, NY NOW v New Yorku nebo MAISON&OBJET v Paříži. GLASSOR s.r.o. má také své divize v USA, Německu a ve Francii. 


 
tisk/poslat emailem
Články k oboru
Katalog firem Uniform - reklamní banner
 
 
 
Spolupracujeme:
logo Pressweb logo Pořadatel veletrhů: ABF, a.s. logo Cestovatelé Lucie a Michal logo Divadlo Na Fidlovačce logo Cykloknihy logo peníze
logo Život dětem logo Nakladatelství Grada logo Terinvest logo Divadlo U 22