logo UNIFORM
ozdobná linka UNIFORM
vydavatelství inzertních periodik
navštívených stránek: 33731737 | 2019
Katalog firem Uniform - reklamní banner

Concept uvádí na trh novou technicky nadupanou řadu spotřebičů pro úklid

Concept uvádí na trh novou technicky nadupanou řadu spotřebičů pro úklidConcept uvádí na trh novou technicky nadupanou řadu spotřebičů pro úklidConcept uvádí na trh novou technicky nadupanou řadu spotřebičů pro úklidConcept uvádí na trh novou technicky nadupanou řadu spotřebičů pro úklid

 

Dostala název Concept REAL FORCE a jde o spojení extrémního výkonu a moderních technologických vychytávek. Všechny podlahové úklidové spotřebiče nové řady mají vyšší sací výkon a jsou plné účinných technických novinek. Jde o opravdovou špičku ve své kategorii na českém trhu.

 

 

Prvním spotřebičem, který značka Concept v rámci řady REAL FORCE představuje, je robotický vysavač Concept REAL FORCE 2v1 VR3000.  V průběhu roku pak k němu přibude ještě zcela unikátní americký vysavač, dva tyčové vysavače, z nichž je jeden opatřen UV sterilizací, cyklonový a sáčkový vysavač.

 

 

 

„Využíváme technické inovace, které dnešní moderní doba nabízí. Máme pro zákazníky spotřebiče, které úklid výrazně zefektivní, urychlí, ale i zpříjemní. Je to průlomová řada, která naší značku posune opět dál. Po nájezdu pomocníků z REAL FORCE zůstane domácnost dokonale uklizená, zbavená dokonce i bakterií a to vše bez velké námahy,“ řekla Ing. Kamila Trávníčková, obchodní ředitelka české značky elektrospotřebičů Concept pro malé domácí elektrospotřebiče.

 

 

 

Zbrusu nový robotický vysavač REAL FORCE 2v1 VR3000 má co nabídnout, nebojí se ničeho a stejně dobře si poradí s vysáváním i vytíráním všech podlahových povrchů. „Na trhu je to jediný model v této kategorii s  mopováním a v tuto chvíli také jediný, který lze ovládat hlasem přes Alexu a Google home. Ovládání pomocí chytré aplikace navíc zajistí, že úklid lze zahájit prakticky odkudkoli a kdykoli. Jako žena oceňuji především to, že díky novému pomocníkovi a řízení úklidu našeho domu přes aplikaci z práce, mohu kdykoliv pozvat návštěvu dále a vím, že mám uklizeno,“ dodala Ing. Kamila Trávníčková. Malé, jen sedm a půl centimetru vysoké tělo VR3000, je vybaveno vším, za co by se nemusel stydět ani vysavačový gigant.  Parádní sací sílu 1800Pa mu dodává nově používaný digitální bezkartáčový stejnosměrný BLDC motor. Ten je oproti normálnímu motoru, díky moderní konstrukci, tišší – necelých 55 dB, spolehlivý, má delší životnost a je energetický úspornější.

 

 

 

Dokonalé nasměrování i ovládání

 

 

V prostoru se robot orientuje díky gyroskopické navigace, která má navíc funkci mapování. Dosahuje tak neuvěřitelného 98 % pokrytí uklizených podlah a může za to, že vysavač zbytečně nepřejíždí opakovaně stejná místa. Úklid je efektivnější a rychlejší. Na kterých místech váš nový miláček zrovna uklízí, si navíc můžete zkontrolovat i přes ovládání v chytré aplikaci We Back. Je zdarma dostupná pro iOS i Android a s její pomocí lze VR3000 vyslat do služby kdykoliv a odkudkoliv. Přes domácího asistenta Alexu nebo Google Home můžete ale robotický vysavač ovládat i hlasem. Stane se tak skvělým partnerem pro vaši „chytrou domácnost“. Udílet mu pokyny můžete ale i tradiční cestou a to zmáčknutím tlačítka umístěného na jeho těle nebo dálkovým ovladačem.

 

 

 

Vysaje, ale i vytře

 

 

Inteligentní a nové je i elektronické dávkování vody v případě vytírání. Takže pokud čirou náhodou zastavíte vysavač někde v rohu a necháte ho tam stát, rozhodně se nestane, že by po něm na místě zůstala loužička. K dispozici je 5 režimů úklidu: TURBO s ohromujícím sacím výkonem, AUTO SMART pro efektivní a systematický úklid v liniích, obvodový režim s úklidem podél zdí, bodový režim s úklidem v kruzích tam, kde potřebujete a rychlý 30 minutový úklid. A zahájit práce umí VR3000 samozřejmě i s odloženým startem nebo lze úklid naplánovat na celý týden.

 

 

 

„Robotický vysavač si bez problému poradí s jakoukoli podlahovou plochou a opravdu precizně zvládne vysát i koberce s vysokým chlupem až 1,5 centimetru. Když si naopak úklid někde nepřejete, stačí použít magnetický pásek, který je součástí jeho výbavy a pro vysavač funguje jako virtuální zeď. Můžete ho pustit i k překážkám. Zvládne přejet práh vysoký až 1,5 cm. Nenajede ale ani na schody, protože je vybaven funkcí proti nárazu a pádu ze schodů. A když se vám v průběhu úklidu vybije, automaticky si najde nabíjecí stanici, kde se sám dobije a vyčká do dalšího úklidu,“ doplnila Ing. Kamila Trávníčková.

 

 

 

Na jedno nabití může VR3000 uklízet až 150 minut a díky extra velkým zásobníkům, nemusíte během jeho úklidu myslet na vysýpání prachu nebo doplňování vody. Příjemné je, že k provozu nepotřebuje žádné sáčky. Ty totiž nahrazuje precizní třístupňová filtrace s HEPA filtrem, která zachytí prach, roztoče a další alergeny. Vše je pak bezpečně zachyceno v 600 ml velké prachové nádobě.  K vytírání stačí nádobu na prach vyměnit za 370 ml nádobu na vodu a nasadit prací vytírací textilii. V těle robota je umístěn středový turbo kartáč, který uklidí nejen chlupy, ale i jemný prach. Spolu s bočními kartáčky ale perfektně vysaje i rohy místnosti.

 

 

 

Cena robotického vysavače REAL FORCE 2v1 VR3000 je 9 999 korun.

 

 

 

Více o produktech na www.my-concept.cz

 

 

___________________________________________________________________________________________

O značce Concept

Společnost Jindřich Valenta – Concept a její značka Concept se řadí mezi přední výrobce a dodavatele domácích elektrospotřebičů v České republice, na Slovensku a v Polsku. Hlavními prioritami této české značky jsou vysoká technická kvalita produktů, moderní design a rychlý servis. Díky dlouhodobým odborným zkušenostem vyvinula společnost Jindřich Valenta – Concept vlastní komplexní soubor pravidel, tzv. Concept Quality Control System, dohlížející na vyso kou kvalitu všech produktů.


 
tisk/poslat emailem
Články k oboru
Katalog firem Uniform - reklamní banner
 
 
 
Spolupracujeme:
logo Pressweb logo Pořadatel veletrhů: ABF, a.s. logo Cestovatelé Lucie a Michal logo Divadlo Na Fidlovačce logo Cykloknihy logo peníze
logo Život dětem logo Terinvest logo Divadlo U 22