logo UNIFORM
ozdobná linka UNIFORM
vydavatelství inzertních periodik
navštívených stránek: 26186883 | 2017
Katalog firem Uniform - reklamní banner

Jak prodat nemovitost?

Jak prodat nemovitost?

 

Tecnocasa Czech Republic a.s. oslavila letos 2 roky působení na českém trhu.

Tecnocasa, která je počtem zastoupení první franchisingovou skupinou ve zprostředkování realit v Evropě, se zrodila v Itálii v roce 1986. Založena dr. Orestem Pasqualim.
Již dvacet let se Tecnocasa snaží o neustálé zlepšování služeb. Zejména prvky, na kterých společnost zakládá svůj úspěch, se dají shrnout v následujících bodech:

  • nový koncept realitního makléře
  • obchod umístěný „na ulici" a otevřený veřejnosti
  • informatické propojení sítě mezi jednotlivými kancelářemi
  • škola nepřetržitého vzdělávání
  • zprostředkování úvěru, Kiron, přidružený k realitním službám

Společnost je v neustálém rozvoji a je přítomna v různých zemích. Výhodné evropské pokrytí v tomto smyslu usnadňuje jak složité transakce mezi jednotlivými zeměmi, tak i jednoduché nákupy a prodeje, kde je rozvětvenost důležitým faktorem.

,,Od poloviny prosince otevíráme 4 pobočku Tecnocasa na Praze 3, náš plán do příštího roku je otevřít další 3 pobočky″.

V České republice máme projekt , který nemá konkurenci v realitním trhu.

V Praze plánujeme otevřít  80 poboček  realitní společnosti Tecnocasa a 20 poboček  finanční společnosti Kiron. Poté i do ostatních měst v České a Slovenské republice, kde je v plánu otevřít až 500 poboček.

Jsme na začátku projektu, kde je ještě hodně práce a učení. Připravujeme Tecnocasa Akademii, kde se naši makléři budou zaškolovat a kde  budou mít možnost získat vědomosti co se týče realitního trhu, finančního trhu, práva, daní, obchodních dovedností, komunikaci s klientem, telemarketing........

   Jak prodat nemovitost?

V České republice je realitní trh na špatné úrovni, je zde mnoho realitních společností, které nepracují profesionálně.

Je zde mnoho kanceláří a hlavně jednotlivců, kteří realitní činnost vykonávají hlavně s vidinou snadných a vysokých zisků (z přemrštěných provizí). Nemají potřebné zkušenosti a už vůbec ne vzdělání. Obvykle jen spojují prodávajícího s kupujícím, pronajímatele s nájemcem, na základě sledování inzerce; sestaví jednoduchou smlouvu, aniž by se přitom věnovali specifikům případu, namáhali s podrobným prověřením právního i faktického stavu nemovitosti a účinně pomáhali klientovi s dalšími záležitostmi týkajícími se nemovitosti. Neposkytují tedy nic, co by klient nemohl zvládnout sám.

Realitní kanceláře také často podávají inzeráty, na které nemají právo inzerovat, poté se stane na realitních portálech velký chaos, kde vidíte stejnou nemovitost nabízenou více realitními kancelářemi, kde je tato nemovitost nabízena za různé ceny, špatnými údaji a hlavně nereálnou cenou, bohužel tato nemovitost ztrácí hodnotu. Majitelé těchto nemovitostí jsou poškozováni a bohužel i někdy majitelé dávají sami souhlas, aby jejich nemovitost nabízelo více realitních kanceláří s vidinou, že čím víc realitních kanceláří nabízí jejich nemovitost, tím je větší šance prodat jejich nemovitost. Tyto nemovitosti se stávají neprodejné.

   Majitelé bytů při jejich prodeji již většinou nedostanou tolik, kolik si představují. Proti původní nabídkové ceně musí v současnosti kvůli snížené poptávce jít s cenou přibližně o 15 až 20 procent dolů. Ještě před rokem se nabídkové a uskutečněné ceny téměř překrývaly.

Finanční krize hypotečního a realitního trhu v Česku

Vývoj na světových finančních trzích v posledních týdnech a měsících zaznamenal jedno z nejbouřlivějších období v novodobé historii. Ceny nemovitostí v USA i západní Evropě padaly a burzy zasáhly vlny panických výprodejů.

Pomalejší růst mezd a obavy z možné ztráty zaměstnání se projeví v zájmu o hypoteční a realitní trh.

Nejistá budoucnost a čerstvé negativní zkušenosti z průběhu krize v zahraničí vede banky působící v ČR k větší opatrnosti při poskytování půjček a úvěrů. Banky  při hodnocení bonity zájemců o hypotéku zpřísnily podmínky a lze očekávat, že dále přitvrdí i své požadavky na kvalitu zajištění úvěru.

 Méně odvážní jsou  i odhadci při oceňování nemovitostí nabízených bankám do záruky.

Nižší dostupnost hypoték v kombinaci s relativně vysokými úrokovými sazbami se již stihla projevit ve snížení počtu i objemu nově poskytnutých hypoték. V důsledku toho zakolísaly i ceny bytů a jejich prodej začal poněkud klesat.


Kupujících je méně a jsou daleko náročnější na své požadavky. Nejeden prodávající, zvláště pokud s prodejem bytu spěchá, je okolnostmi donucen slevit ze svých, momentálně často dosti nereálných, požadavků na cenu.

Situace však rozhodně není nijak dramatická. Společnost Kiron Czech Republic a.s. Vám pomůže orientovat se ve finanční krizi a  najít odpovědi na Vaše otázky.

  • Pomůžeme Vám vyřešit Vaše jednotlivé finanční potřeby
  • Neustále sledujeme novinky na finančním trhu
  • Pružnost pracovní doby kreditních poradců - kontaktujte nás a vyzkoušejte služby, které Vám usnadní cestu za lepším a pohodlnějším bydlením.

          Volba správného partnera pro Vaše finance je dnes ještě důležitejší než včera!!!

Kiron Czech Republic a.s.
Vinohradská 22
Praha 2  120 00
Tel: 226 539 469
Fax: 222 517 151
email: info@kiron.cz

Tecnocasa Czech Republic a.s.
Adressa: Anglická 26, Praha 2-120 00
Mobile: +420 773 656 287
Office: +420 226 539 483
Fax: +420 226 539 482
mailto:  a.paur@tecnocasa.cz 
 Website: www.tecnocasa.com , www.tecnocasa.cz


 
tisk/poslat emailem
Články k oboru
Katalog firem Uniform - reklamní banner
 
 
 
Spolupracujeme:
logo Nakladatelství Svojtka logo Pořadatel veletrhů: ABF, a.s. logo Cestovatelé Lucie a Michal logo Divadlo Na Fidlovačce logo Cykloknihy logo peníze
logo Život dětem logo Nakladatelství Grada logo Terinvest logo Divadlo U 22