logo UNIFORM
ozdobná linka UNIFORM
vydavatelství inzertních periodik
navštívených stránek: 26729788 | 2017
Katalog firem Uniform - reklamní banner

Prvním krokem k výhodnému prodeji je odhad tržní ceny

Prvním krokem k výhodnému prodeji je odhad tržní ceny

 

Ceny nemovitostí se neustále mění. A jelikož se jedná o obchod za miliony korun, kupující mívají přehled a trh sledují velmi pozorně. O předražené nemovitosti zájem nemají a dobrý dojem na ně nedělají ani časté změny. Správný odhad tržní ceny na začátku prodeje je proto prvním důležitým krokem na cestě k výhodnému a rychlému prodeji.

 

 

Prodávající se velmi často dopouští zásadní chyby. Na počátku se rozhodnou nastavit vyšší cenu a doufají, že se nějaký kupující chytne. Pokud ne, cenu postupně snižují. Neuvědomují si přitom, že zájemci o koupi bytu trh bedlivě sledují. A nemovitost nabízená za příliš vysokou cenu je rozhodně neláká.

 

 
 
Nepropásněte nejlepší okamžik pro prodej
 
 
Realitní odborníci uvádí, že při správně nastavené ceně by se první zájemci měli ozvat nejpozději do 48 od zveřejnění inzerátu. Jedná se o moment trvající jen pár dní, kdy se nabídka nachází na vrcholu. Pokud ji prodejce nevyužije, inzerát se postupně propadne mezi desítky dalších nabídek.

 

 

 

I velmi hezké nemovitosti působí podezřele, pokud jsou v nabídce příliš dlouho. Taková nemovitost bývá nakonec prodána pod cenou. Proto je lepší od začátku přemýšlet racionálně a nechat stranou sny. Kupující vaše přání nezajímají, za nemovitost jsou ochotni dát pouze tolik, kolik musí.

 

 
 
Jak stanovit reálnou cenu?
 
 
Na tržní cenu má vliv nejen stav bytu, dispoziční řešení, lokalita, dopravní dostupnost či občanská vybavenost, ale i stav realitního trhu. Průměrná čísla toho také moc nenapoví, určení ceny vyžaduje větší preciznost. Nejlépe vám proto poradí zkušený realitní makléř.

 

 

 

Trochu jinou situaci představuje výkup nemovitosti. I tomto případě je správný odhad tržní ceny důležitý. Z té však má kupující šanci získat v nejlepším případě cca 70-80 %. Výkup nemovitostije riskantní krok, jelikož realitní kancelář nikdy neví, za kolik ji prodá dál. A to je důvod, proč je výkupní částka výrazně nižší.

 

Zdroj:http://www.pressweb.cz  


 
tisk/poslat emailem
Články k oboru
Katalog firem Uniform - reklamní banner
 
 
 
Spolupracujeme:
logo Nakladatelství Svojtka logo Pořadatel veletrhů: ABF, a.s. logo Cestovatelé Lucie a Michal logo Divadlo Na Fidlovačce logo Cykloknihy logo peníze
logo Život dětem logo Nakladatelství Grada logo Terinvest logo Divadlo U 22