logo UNIFORM
ozdobná linka UNIFORM
vydavatelství inzertních periodik
navštívených stránek: 32682106 | 2019
Katalog firem Uniform - reklamní banner

SUBARU Forester - modelové provedení 2011

SUBARU Forester - modelové provedení 2011

 

Nejlepší nabídka pro aktivní životní styl

Forester první generace se poprvé představil již v roce 1997. Vůz s nesmírně snadným ovládáním, velkou světlou výškou 200 mm a praktickou karoserií kombi vytvořil zcela novou kategorii vozů SUV. Přispěly k tomu i vynikající jízdní výkony dané použitím pohonu Symmetrical AWD a plochého motoru s protiběžnými písty a nízko položeným těžištěm. V roce 2002 uvedlo Subaru na trh druhou generaci modelu Forester, která opět přinesla to nejlepší díky dalšímu vývoji výše zmíněných charakteristik. Obě generace tohoto modelu se setkaly s velkým zájmem zákazníků v Japonsku i mnoha dalších zemích světa.

Třetí generace tohoto modelu, uvedená na trh v roce 2008, nabídla čerstvé pojetí typických vlastností Foresteru, nicméně stavěla na tradiční koncepci použité i v předchozích generacích. Subaru kromě toho tento vůz podrobilo inovacím ve všech oblastech, které souvisejí s koncepcí „Nejlepší nabídka pro aktivní životní styl" - aby si aktivní styl, který je dnes tak populární, mohl plně vychutnat každý řidič i s rodinou. Výroba vozů Subaru je postavena na koncepci „bezpečí, pohodlí a zábavy". Automobilka Subaru se proto snažila dovedně vyvážit všechny tři základní součásti nabídky, tedy snadnost používání, radost z řízení podepřené pocitem bezpečnosti díky stálému pohonu všech kol Symmetrical AWD, společně s příznivými ekologickými parametry, které jsou vyjádřením zodpovědného chování vůči ostatním.

Forester je představitelem nové generace crossoverů typu SUV značky Subaru. Staví především na silných stránkách svých velmi úspěšných předchůdců. Model nabízí tradičně výtečné jízdní vlastnosti, vůz přesně reaguje na pokyny řidiče a zároveň mu poskytuje prostorný interiér, vysokou úroveň pohodlí a skvělé užitné vlastnosti. Naším cílem bylo vytvořit ideální vůz vyhovující nárokům různorodého životního stylu zájemců o vůz značky Subaru; takový vůz, který nabízí nejen potěšení a klid v duši, ale který je samotným ztělesněním jízdního pohodlí. Automobilka Subaru je pevně přesvědčena o tom, že tento vůz uvítají zákazníci z celého světa, kteří v něm poznají ideálního partnera pro svůj aktivní životní styl. Model Forester třetí generace byl proto úspěšně přijat na trzích celého světa.

Prodeje kompaktních vozů SUV každým rokem rostou, což platí zejména pro evropské trhy. V této kategorii se dnes prodá více vozů se vznětovým motorem než se zážehovým. V roce 2008 Subaru představilo svůj první vznětový boxer pro Legacy a Outback modelového provedení 2008. Okamžitě se mu dostalo uznání za sportovní projev, nízkou hladinu vibrací a hluku i vynikající spotřebu paliva. V reakci na vysoké hodnocení svého vznětového boxeru pak Subaru vyvinulo pro Forester první šestistupňovou manuální převodovku určenou speciálně pro vznětové motory. Dalším příspěvkem k příznivým ekologickým parametrům je i filtr pevných částic (DPF) tzv. uzavřeného typu. Při uvádění Foresteru se vznětovým motorem na evropský trh SUV bylo cílem Subaru nejen lépe pokrýt širší potřeby zákazníků, ale též prezentovat nové Subaru nabízející vynikající jízdní stabilitu, výtečné jízdní výkony a v dané třídě špičkové parametry emisí CO2 (167 g/km*1) a spotřeby paliva pouhých 6,3 l/100 km*1. Tento Forester se vznětovým motorem přináší potěšení z jízdy díky skvělé kombinaci „příjemné jízdy vyjadřující spolehlivost a jistotu", „nabídky vyjadřující zábavu a snadnost použití" a „designu ztělesňujícího smělost a eleganci".

Po letošních úspěších při uvádění motoru Boxer Diesel na evropských trzích vyvinulo Subaru motor boxer nové generace, jehož kompletní modernizace je vůbec první za posledních 21 let, neboť motor boxer druhé generace se představil v prvních modelech Legacy již v roce 1989. Třetí generace zážehového čtyřválce s protiběžnými písty je ukázkou jedinečných odborných zkušeností Subaru v oblasti konstrukce motorů Boxer. Zlepšení u nové generace zahrnují i nižší zátěž životního prostředí, jako je cca 10% snížení spotřeby paliva oproti předchozí verzi, v kombinaci s jízdní dynamikou zajišťující hladkou akceleraci ve všech otáčkách. Motor vykazuje nízkou hladinu emisí CO2 na úrovni 173 g/km*2.

*1 Platí pro Forester 2.0D X.
*2 Platí pro Forester 2.0 X (5MT)

Forester: Koncepce modelu

Forester třetí generace byl vyvinut v souladu s koncepcí „Nejlepší nabídka pro aktivní životní styl", se zaměřením na optimální vyvážení nejdůležitějších prvků, jako je provedení vozu (karoserie), jeho řízení a ochrana životního prostředí. Naším záměrem bylo vytvořit takový vůz, který se snadno používá, poskytuje pohodlí, bezpečnost a příjemné jízdní zážitky v nejrůznějších situacích.

Karoserie

Subaru vytvořilo vůz, kterému nic nechybí, aniž by muselo nadměrně zvětšovat jeho rozměry. Forester harmonicky vyvažuje snadnost používání, jako je např. co nejmenší poloměr otáčení, dobrý výhled z vozu a pohodlné nastupování, s bohatým vnitřním prostorem pro pohodlnou přepravu všech cestujících a výtečnými užitnými vlastnostmi. Kromě toho dokáže nabídnout i moderní uhlazený styl, stejně tak jako sílu, výkon a kvalitu očekávanou od vozů kategorie SUV.

Jízda

Cílem Subaru bylo nabídnout typicky kvalitní jízdu v duchu značky a s veškerým pohodlím, vysokou úrovní spolehlivosti a velkou světlou výškou vozu. Proto Subaru použilo nový podvozek vycházející z koncepce Subaru DC3 (zkr. Subaru Dynamic Chassis Control Concept). Ten je zárukou stability vozu za jízdy s přirozenými jízdními výkony a nejvyšším jízdním pohodlím.

Ochrana životního prostředí

Nemalou pozornost konstruktéři věnovali i příznivým ekologickým parametrům vozu, jako např. snížení spotřeby paliva a emisí škodlivých plynů. Kvůli snížení hmotnosti byla optimalizována karoserie a revize se dotkla celé pohonné jednotky.

Zdroj:tisková zpráva na:http://www.subaru.cz


 
tisk/poslat emailem
Články k oboru
Katalog firem Uniform - reklamní banner
 
 
 
Spolupracujeme:
logo Pressweb logo Pořadatel veletrhů: ABF, a.s. logo Cestovatelé Lucie a Michal logo Divadlo Na Fidlovačce logo Cykloknihy logo peníze
logo Život dětem logo Terinvest logo Divadlo U 22