logo UNIFORM
ozdobná linka UNIFORM
vydavatelství inzertních periodik
navštívených stránek: 32964606 | 2019
Katalog firem Uniform - reklamní banner

Oslavy jara, dobrého jídla a dárků přicházejí

Oslavy jara, dobrého jídla a dárků přicházejí

 

Velikonoce slaví 85 % Čechů, pro které jsou nejen svátkem jara, ale i dobrého jídla a dárků. Prodej surovin na pečení roste až o polovinu, uzeného o 70 % a vajec o 150 %. V oblibě tradičního pečiva vede bochánek před beránkem. Velikonoční prodej Tesco zahajuje 11. března. Zákazníci se mohou těšit na širokou nabídku a akční slevy zejména potravin, alkoholu, květin, čokoládových figurek, kraslic, barev na vejce a až 200 druhů dekorací.

Češi se podle průzkumu na Velikonoce stejně jako na Vánoce rádi drží osvědčených tradic, ale jen devět procent z nich je vnímá jako náboženský svátek. Velikonoce chápou spíše jako oslavu návratu slunce a probouzení přírody a jako takový si je chtějí užít. Svátky jsou pro ně mimo jiné příležitostí pro větší rodinné sešlosti, na které je také třeba nakoupit nejen dárky, ale i dostatek občerstvení a dekorace.

Aby vás „nepokakal" beránek...
Mezi nejčastěji nakupované dárky patří delikatesy, čokoláda a různé čokoládové figurky, dekorace a oblečení. Prodejny Tesco nabízí tradičně širokou nabídku bezmála dvou set různých velikonočních cukrovinek. Zákazníci si mohou vybrat jak jednotlivé čokoládové figurky nebo vajíčka a vytvořit si vlastní balíčky pro koledníky, tak už hotová balení, která kromě dobrot obsahují například i hrnečky s jarními motivy nebo keramické konvičky. Specialitou letošní velikonoční nabídky sladkostí je zajíc z bio čokolády, vyrobené z produktů ekologického zemědělství.

Příležitost k mlsání
Mezi tradičním velikonočním pečivem vede v oblibě zhruba o polovinu před beránkem bochánek. Z beránků je pak nejoblíbenější biskupský, přičemž hotové pečivo nakupují především zákazníci ve větších městech.

Před Velikonocemi roste asi o 70 % zájem o uzené maso a také o speciality, jako jsou jehněčí maso a ryby. Obchody poznají také to, že lidé se chystají na pečení mazanců, beránků, perníčků nebo jiného velikonočního pečiva. Až o polovinu více než v běžném období nakupují mléko, máslo a tuky na pečení, ale také například majonézy na vajíčkové saláty a pomazánky.
 
U příležitosti Velikonoc se zákazníci nebojí dopřát si lepší značkové nápoje. „Prodej alkoholu stoupá o Velikonocích asi o třetinu oproti běžnému roku. Oblíbený je na Velikonoce zejména vaječný likér. Letos nabízíme dvě speciality - výtečný vaječný likér (Fried Egg) vyráběný výhradně z ručně našlehaných čerstvých vajec za 269 korun a velikonoční vajíčko plněné likérem za 65 korun," říká Pavel Kubeš, manažer oddělení alkoholických nápojů Tesco.

Vajíčka stokrát jinak

Jedním z nejvýznamnějších velikonočních zvyků je barvení vařených vajec jako symbolů nového života. Prodej vajec proto v tomto období zažívá svůj celoroční boom. V předvelikonočním období se jich v obchodech Tesco prodá asi o 70 % více oproti běžnému období, poslední týden před svátky prodej stoupá dokonce dvaapůlkrát. Většina z nich se promění ve veselou barevnou výslužku na ošatce pro koledníky. „Letošním trendem mezi barvami na vejce bude jednoznačně mramorová. Konzervativnějším zákazníkům ale přinášíme i tradiční barvy, a to jak tekuté, tak práškové a v tabletách, a také obtisky na vejce," vysvětlila Petra Vavro z oddělení sezónních nákupů Tesco. Sadu čtyř barev na vejce s mramorovým efektem a jedním párem rukavic pořídí zákazníci za  akční cenu 39,90 korun.

Dekorace: Pusťte si domů zajíce!

Na Velikonoce jsou oblíbená vajíčka i jako motiv pro dekorace. V obchodech Tesco najdou lidé celkem na 200 druhů velikonočních dekorací. Populární jsou zejména vajíčka v pastelových barvách (růžové, zelenkavé, tyrkysové, oranžové nebo žluté), děrovaná, malovaná, křepelčí, s mašličkami pro lehké zavěšení nebo ve formě zápichů.

Hitem letošních Velikonoc jsou jednoznačně zajíčci, a to v jakékoliv podobě dekorací. Mohou být ve formě veselých figurek s nůší, v pruhovaných kalhotách nebo s kytičkami, ve formě vkusné dózičky na cukroví nebo mít podobu zápichů do osení či originálních stojánků na vařená vejce.

Nabídka dekorací v Tescu ale myslí i na ty, kteří chtějí mít velikonoční výzdobu pestřejší. Kromě zajíčků, slepiček a beránků zahrnuje sortiment i jarní věnečky, pomlázky, umělé květiny, okenní dekorační fólie, obtisky nebo samolepky, či ubrousky s velikonočními motivy.

Živé jaro

Skutečný příchod jara neohlásí nic lépe než čerstvé živé květiny, ať už hrnkové nebo řezané. V nabídce Tesco naleznou zákazníci všechny květiny, které jsou symboly jara. Svůj domov mohou lidé rozveselit například gerberou, narciskami či mixem cibulovin v květináči, do vázy si mohou pořídit řezané narcisy, tulipány či speciální velikonoční kyticí uvázanou z tulipánů a kočiček. Ta bude v prodeji od 8. dubna za akční cenu 189 korun. Na Velikonoce samozřejmě nesmí chybět osení, tedy mladičké obilí, které se na stolech objevovalo už v pohanských dobách. V obchodech Tesco si mohou lidé tradiční velikonoční dekoraci zakoupit v posledním týdnu před velikonocemi za 29,90 korun.

Tipy z velikonoční nabídky Tesco

Fotky těchto a dalších výrobků v tiskové kvalitě Vám zašleme e-mailem na vyžádání.

Trojice veselých oranžových zajíčků se bude vyjímat například mezi květinami - Tesco, sada 199,90 Kč

 

vel1

 

Velikonoční snídani zpříjemní zajíčci držící stojánek na vařené vajíčko - Tesco, 1 ks 69,90 Kč

 

 vel2

 

Keramický zajíček, který se může schovávat například v osení, je otevíratelný a dají se do něj schovat například čokoládová vajíčka z velikonoční výslužky - Tesco, 89,90 Kč



vel3 

 

 

Zdravou pomlázkou může být zajíček z bio čokolády - Tesco, 65,90 Kč



 
vel4

 

Letošní velikonoční specialitu -  vaječný likér Fried Egg, vyráběný výhradně z ručně našlehaných čerstvých vajec, ocení zejména dámy - Tesco, 269 Kč


 
vel||5

Letos frčí mramor - barvy na vejce s mramorovým efektem - Tesco, akční cena 39,90 Kč

 

vel6 

Zdroj:www.itesco.cz



 
 




 

 



 


 


 
tisk/poslat emailem
Články k oboru
Katalog firem Uniform - reklamní banner
 
 
 
Spolupracujeme:
logo Pressweb logo Pořadatel veletrhů: ABF, a.s. logo Cestovatelé Lucie a Michal logo Divadlo Na Fidlovačce logo Cykloknihy logo peníze
logo Život dětem logo Terinvest logo Divadlo U 22