logo UNIFORM
ozdobná linka UNIFORM
vydavatelství inzertních periodik
navštívených stránek: 26471600 | 2017
Katalog firem Uniform - reklamní banner

3 nejčastější chyby při prodeji nemovitosti

3 nejčastější chyby při prodeji nemovitosti

 

Rozhodli jste se prodat nemovitost, jak nejlépe to půjde. To znamená, že se ji budete snažit udat rychle a za co nejvíce peněz. Výsledek? Prodej nemovitosti trvá, postupně snižujete cenu a kupec ne a ne se najít. Kde se stala chyba? Prodávající se často domnívají, že právě jejich nemovitost je výjimečná a kupující se o ní poperou. A tak se dopustí tří nejčastějších chyb. Které to jsou?

 

Chyba č. 1: Příliš mnoho realitních kanceláří

 

 

Proč to dávat jedné realitní kanceláři, když to můžu dát všem? Toto je velmi častá a hrubá chyba, proti které realitní kanceláře Praha bojují denně. Čím více realitních kanceláří nemovitost nabízí, tím jí to více poškozuje. Žádná realitní kancelář se nebude 100% věnovat obchodu, který nabízí dalších 20 kanceláří. Zájemce o koupi bývá zase rozčarován, že je nemovitost nabízena u různých kanceláří a v horším případě ještě za různých podmínek.

 

Chyba č. 2: Příliš vysoká cena

 

 

Prodejci jsou na začátku plní upřímné naděje a prodeje se ani trochu nebojí. Proč nenastavit vyšší cenu? Jít dolu jde přece vždy. I přesto, že se je realitní kanceláře Praha a jejich makléři snaží přesvědčit o důležitosti nastavení vhodné ceny, nedají se. Jenomže nejlepší zákazníci přichází na začátku nabízení. Pokud je cena odradí, neozvou se. A neudělají to ani poté, co prodejce cenu sníží. Nemovitost už je příliš okoukaná, a tak trochu podezřelá. Kladou si otázky typu: Proč to dosud nikdo nekoupil? Proč se snížila cena? Proč bych se o tom měl zajímat zrovna já?

 

Chyba č. 3: Příliš pomalé snižovaní ceny

 

 

Tato chyba souvisí s chybou č. 2. Po pár dnech nabízení je jasné, že je cena příliš vysoká. Na místo toho, aby se prodejce poradil s makléřem a stanovil přiměřenou cenu, začne slevovat postupně. Protože, co kdyby. Dopad postupného zlevňování je zřejmý. Nemovitost je nakonec prodána za nižší cenu, než kdyby byla rozumná cena stanovena na samém začátku.

 

Zdroj:http://www.pressweb.cz


 
tisk/poslat emailem
Články k oboru
Katalog firem Uniform - reklamní banner
 
 
 
Spolupracujeme:
logo Nakladatelství Svojtka logo Pořadatel veletrhů: ABF, a.s. logo Cestovatelé Lucie a Michal logo Divadlo Na Fidlovačce logo Cykloknihy logo peníze
logo Život dětem logo Nakladatelství Grada logo Terinvest logo Divadlo U 22