logo UNIFORM
ozdobná linka UNIFORM
vydavatelství inzertních periodik
navštívených stránek: 42104212 | 2020
Katalog firem Uniform - reklamní banner

Až pětina nových bytů se prodá již kompletně zařízená. Polovina klientů chce mít před nastěhováním hotovou alespoň kuchyň

Až pětina nových bytů se prodá již kompletně zařízená. Polovina klientů chce mít před nastěhováním hotovou alespoň kuchyňAž pětina nových bytů se prodá již kompletně zařízená. Polovina klientů chce mít před nastěhováním hotovou alespoň kuchyň

 

Každý druhý kupující stojí u nového bytu současně o jeho vybavení. Přímo od developera si lidé nejčastěji nechávají dodat kuchyňskou linku, šatní systémy nebo nábytek. V některých projektech se až pětina bytů prodá kompletně zařízená na klíč. Trendem je především kombinace světlých odstínů s tmavými teplými barvami či přírodními dřevinami. Vyplývá to z prodejních statistik největšího rezidenčního stavitele v ČR Central Group. Ten nyní nabízí vybavení v hodnotě až půl milionu zdarma ke každému novému bytu s termínem dokončení do konce letošního roku.

 

 

 

Zařízení bytu je jednou z prvních věcí, která majitele nového bydlení čeká. Aby proběhlo vše hladce, nabízí Central Group svým klientům možnost nechat si byt částečně nebo kompletně vybavit. „V rámci našich poskytovaných služeb nabízíme zdarma také interiérové poradenství. Klienti si mohou nechat byt částečně či kompletně zařídit ještě před vlastním dokončením. Díky tomu si ušetří starosti a čas a po převzetí bytu tak mohou ihned začít bydlet, nebo jej pronajímat," říká výkonná ředitelka Central Group Michaela Tomášková.

 

 

Z prodejních statistik Central Group vyplývá, že klienti této služby poměrně hojně využívají. Největší zájem je o kuchyňské linky, které chce mít v bytě při nastěhování 45 procent kupujících. Zhruba 40 procent kupujících si pak kromě kuchyňské linky vybírá i zařízení úložných prostor, tedy různé šatní systémy či vestavné skříně.

 

 

Kuchyním a nábytku nyní vládnou hlavně jednoduchost a přírodní barvy. „V posledních letech je zájem především o čistý design a kombinaci barev vanilky, hnědé - ať už v odstínu káva či čokoláda – a bílé. Na druhém místě je pak kombinace přírodních dřevin také s bílým lakem nebo lakem typu káva. Aktuálním trendem je pak jednoduchá černobílá či šedobílá varianta povrchů," přibližuje vkus zákazníků Tomášková.

 

 

Více než 80 procent všech objednávek vybavení připadá na menší jednotky. Ze všech bytů, které se nějakým způsobem vybavují, tvoří 51 procent garsonky, 31 procent byty 2+kk, 14 procent třípokojové byty a 4 procenta byty 4+kk.

 

 

 Pro klienty Central Group je v prostorách společnosti k dispozici kuchyňské studio

 

 

Až pětina bytů se prodá zařízená na klíč

 

 

Zájem je i o kompletní zařízení celého bytu, který je tak hned po dokončení připraven k nastěhování. V některých projektech se takto prodá až pětina bytů. „S touto službou jsme přišli před dvěma lety. Klienti ji využívají především u menších bytů. Přes 90 procent tvoří byty 1+kk a 2+kk. Najdou se ale i tací, kteří si nechají kompletně zařídit i větší byt. V některých projektech jsme kompletně vybavili až 20 procent prodaných bytů," uvádí Tomášková s tím, že o takto vybavené byty byl dosud největší zájem v Rezidenci u Radnice v Praze 9.

 

 

Central Group svým zákazníkům u kuchyňských linek, spotřebičů, obkladů, dlažeb a příslušenství pomáhá i s výběrem. Specializovaní prodejci s klientem přímo v sídle společnosti vyřeší rozmístění rozvodů a instalací, zpracují návrh včetně 3D vizualizace uspořádání interiéru, vytvoří rozpočet a zajistí, aby dodání a montáž proběhly ještě před dokončením bytu. Veškeré tyto služby jsou pro klienty zdarma. K dispozici je navíc také rozsáhlá vzorkovna, kde si lidé mohou jednotlivé prvky prohlédnout.

 

 

Central Group nabízí vybavení bytu zdarma v hodnotě až půl milionu korun

 

 

Od 1. září Central Group spouští speciální akci, v rámci níž každý zákazník dostane při koupi nového bytu s termínem dokončení do konce letošního roku poukázku na vybavení od společností INDECO nebo HANÁK v hodnotě až 500 tisíc korun. Částka je odstupňovaná podle velikosti bytu. Akce se vztahuje na celkem 80 bytů v osmi lokalitách po celé Praze. Jedná se o projekty Rezidence U Muzea, Nad Prokopským údolím, Metropole Zličín, Park Zličín, Rezidence U Radnice, Pitkovické zahrady, Zahrady Bohdalec a Harfa Design Residence. Stačí uzavřít smlouvu do 31. října.

 

 

„Největší výběr nových jednotek je v projektu Park Zličín, kde první etapu dokončíme již letos v prosinci. Ten představuje ideální bydlení pro rodiny s dětmi, ale díky velkému množství menších bytů i pro singles nebo mladé páry. Garsonky tu začínají už na 3,4 milionech korun a v porovnání s konkurencí jsou tedy i cenově atraktivní," podotýká Tomášková.

 

Zdroj:https://www.central-group.cz


 
tisk/poslat emailem
Články k oboru
Katalog firem Uniform - reklamní banner
 
 
 
Spolupracujeme:
logo Pressweb logo Pořadatel veletrhů: ABF, a.s. logo Cestovatelé Lucie a Michal logo Divadlo Na Fidlovačce logo Cykloknihy logo peníze
logo Život dětem logo Terinvest logo Divadlo U 22 logo GrilyKrby